Welkom op mijn reisblog!

7 september 2016

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst

Ik beloof niets, maar zal proberen om af en toe mijn route, foto's en verhaal bij te werken zodat jullie mijn reis een beetje kunnen volgen. Ik beloof niets, want zoals de meesten weten nam ik in mijn tijd in Spanje ook niet veel rust en was ik bijna altijd op pad. Ik zal dus proberen om af en toe wat moeite in deze reisblog te steken.

Mocht je iets willen weten over mijn toestand daar of hoe het gaat, dan kun je natuurlijk ook altijd appen!

1. Reislogger:
    7 september 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Jacco:
    8 september 2016
    Demi, ik wens jouw veel plezier en succes tijdens jouw avontuur in Australië. Ik kijk nu al uit naar jouw verhalen en foto's. Ihvj.
  3. Denise Los:
    9 november 2016
    Woehoe!! Daar gaat ze!! Heel veel plezier Demi!! Lekker gaan genieten jij =D Hopelijk kom ik je nog ergens tegens tijdens je reis! Xx